maanantai 10. kesäkuuta 2013

KYH 1-10 aloitettu, 2 valmiina :-)

Nyt kun KYH -aloitukseni ovat vihdoin ajantasalla, jälki-ilmoittautuneiden mukana kun kerran hankkeeseen lähdin, niin voisi olla hyvä hetki julkistaa ne täälläkin. :D

Olen 26v. kolmen pienen lapsen kotiäiti ja kaikenlainen käsitöiden tekeminen on mulle "henkireikä" ja myöskin varsin hyödyllinen harrastus, sillä pidän lapseni vaatteissa suurimmaksi osaksi aivan itse. Olen vasta ensimmäistä kertaa mukana KYH -haasteessa ja tämä sopii mulle kyllä kuin nenä päähän! Vimmattu neulominen on mulle hyvin luonteenomaista, mutta projektien aloittaminen on monesti se nihkein työvaihe. Nyt saa näppärästi "pakon edessä" monta hanketta alulle! Kotona on aika mittavat lankavarastot, mutta silti joudun tästä vielä lankaostoksille, ennen kuin saan kaikki tulevatkin hankkeet alulle. :)

Aloituksia siis 10/22 ja niistä tällä hetkellä täysin valmiina 2. :)

KYH #1: 
Kidlet Katia Tobagosta esikoiselle, helma on tosin edennyt jo kerän verran pidemmälle kuin tässä kuvassa. 

KYH #2 --> VALMIS: 
Summerlin (koko 2), lanka Austermann Algarve Grande.


KYH #3  --> VALMIS
Toinen Summerlin Novita Miami kerän lopuista.
 


KYH #4: 
Pinwheel kesähattu Katia Tobagosta. Surkea tablettikuva. :P


KYH #5: 
Kukkaketo Milo, jonka helman teen Novita kevät 2012 vauvan liivitunikan kirjoneulemallilla. Olen ostanut langat tähän projektiin jo iät ja ajat sitten...


KYH #6: 
Baby Bloomers Novitan Tennesseestä, raitalangat Puppets Lyric ja Mandarin Petit.

KYH #7: 
Little Garden Girl -tiskirätti. Tämä on ollut To do -listalla jo pari vuotta eli tiskirättien teko ei selvästikään kuulu intohimoihin. :D

KYH #8: 
On The Go-veralls -haalarit, lankana Stitch Nation Washable Ewe, koko 18kk. Nämä valmistunee vikana, koska näitä tarvitaan vasta syksyllä ja kesäjuttujakin on jonossa! Lahkeet tulossa yhtäaikaa, mitenkään muutoin en tällaiseen projektiin enää edes ryhtyisi. :)
KYH #9: 
Tiny Trees Baby Vest laatikoiden pohjalla jo pidempään pyörineestä Cascade 220 Heathers kerän jämästä. Ei ole vielä vastaanottaja tiedossa tälle piskuiselle liiville, mutta eiköhän sekin tulevaisuudessa valkene. Nyt kun mulla on tabletti, niin olen päättänyt jättää ohjeiden tulostelun minimiin, kansiot tursuilee jo muutenkin liiaksi...
KYH #10: 
Nuken mekko Lankamaailman keinokuituisesta kaupanpäällislangasta. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti